ინეტერლუდის პატჩი

17 აგვ 2025
გამყოფი
interlude login screen primeval island
გამყოფი

პერსონაჟის ცვლილებები

შეიცვალა მოთამაშის პერსონაჟის გარდაცვალების შემდეგ შემცირებული გამოცდილების ქულების რაოდენობა. რაოდენობა უცვლელია 1-75 დონეებისთვის. 76-ე დონის შემდეგ, რაოდენობა შემცირდება პერსონაჟის დონის მატებასთან ერთად.

როდესაც ქაოტური პერსონაჟი კვდება, მისი სიკვდილით დასჯის შანსი მნიშვნელოვნად იზრდება.

სიკვდილით დასჯის (შემცირებული საბრძოლო შესაძლებლობები) ღირებულება გაიზარდა.

ქაოტურ პერსონაჟებს ახლა შეუძლიათ NPC ტაირასთან საუბარი.

თუ პერსონაჟის წონა მთავარი კლასისთვის ან ქვეკლასისთვის 80%-ზე მეტია, ქვეკლასის შეცვლა შეუძლებელია.

იარაღის გაძლიერება

დაემატა იარაღის გაძლიერების სისტემა, რათა მოთამაშეებმა მჭედლის დახმარებით შეძლონ თავიანთ იარაღზე ახალი ბონუსების დამატება. თითოეული გაძლიერებისთვის საჭირო იქნება სიცოცხლის ქვა და ძვირფასი ქვები.

დამატებითი ფუნქციების მოხსნა Blacksmiths-ს ასევე შეუძლია საფასურის სანაცვლოდ.

თქვენი იარაღის გაძლიერება

იარაღის გაზრდა შეგიძლიათ ყველა სოფლის მჭედლის NPC-ის მეშვეობით, გარდა თითოეული რასის საწყისი სოფლებისა და გლუდინის სოფლისა.

ყველა C-დან S კლასის იარაღს შეუძლია გაძლიერებული ფუნქციონირების უზრუნველყოფა. C და B კლასის იარაღებს სჭირდებათ D ძვირფასი ქვა, ხოლო A და S კლასის იარაღებს - C ძვირფასი ქვა.

თითოეული ნივთის გასაძლიერებლად საჭიროა სიცოცხლის ქვა და ძვირფასი ქვები, იმ იარაღთან ერთად, რომლის გაძლიერებაც მოთამაშეს სურს. სიცოცხლის ქვების შეძენა შესაძლებელია მონსტრებზე ნადირობისას. მაღალი დონის სიცოცხლის ქვის მიღების შანსი რეიდის/ბოსის მონსტრიდან უფრო მაღალია, ვიდრე ჩვეულებრივი მონსტრიდან. სიცოცხლის ქვა აჩვენებს პერსონაჟის დონეს, რომელსაც შეუძლია მისი გამოყენება.

გაძლიერების თანმიმდევრობისთვის, გაძლიერების ფანჯარაში აირჩიეთ გასაძლიერებელი იარაღი, სიცოცხლის ქვა და ძვირფასი ქვები. გადაიტანეთ და ჩააგდეთ ნივთები ინვენტარიდან, რათა დაამატოთ ისინი გაძლიერების ფანჯარაში. დააწკაპუნეთ ღილაკზე „გაძლიერება“.

augment window

მჭედლის NPC-ებს ასევე შეუძლიათ დანამატების მოხსნა და პროცესის დროს საკომისიო დაწესებულია.

მინიჭებული ბონუსები

გაძლიერების დროს მინიჭებული ბონუსი შემთხვევითია და განისაზღვრება სიცოცხლის ქვის და იარაღის დონეებით. წარმატების მაჩვენებელი 100%-ია.

ბონუსების შემდეგი ტიპებია:

  • გაზრდილი საბაზისო უნარები (STR, CON, INT, MEN)

  • გაზრდილი საბრძოლო მნიშვნელობები (P. დარტყმა, P. დაცვა, M. დარტყმა, სიზუსტე და ა.შ.)

  • დამატებითი უნარი (აქტიური, პასიური, შემთხვევითი უნარი)

ბონუსი არ ამოქმედდება, თუ გაძლიერებული იარაღის დონე პერსონაჟის ექსპერტიზის დონეზე მაღალია.

როდესაც იარაღი გაძლიერდება, იარაღის სახელწოდებას პრეფიქსი დაემატება.

დეტალები

გაძლიერებული იარაღის გაცვლა, დაყრა, გაცვლა, გაყიდვა, ტვირთის გადატანა ან კლანის საწყობში შენახვა შეუძლებელია. თუმცა, შესაძლებელია კერძო საწყობში შენახვა. ნივთის, რომელსაც გაძლიერებული იარაღი მოხსნილი აქვს, გადატანა შესაძლებელია ჩვეულებრივად.

შესაძლებელია განსაკუთრებული შესაძლებლობების ან მოჯადოების მქონე იარაღის გაძლიერება. ასევე შესაძლებელია განსაკუთრებული უნარის დამატება ან მოჯადოებული ნივთების გაძლიერება.

იარაღის გაძლიერების მოხსნის შემთხვევაშიც კი, განსაკუთრებული უნარი ან მოჯადოების სტატუსი არ შეიცვლება.

როდესაც საშუალოზე მაღალი დონის სიცოცხლის ქვით გაძლიერებისას ბონუსი ემატება, იარაღი ანათებს.

augment with blacksmith

გაძლიერებული იარაღის გამოყენება ორმაგი ხმლების დასამზადებლად არ შეიძლება.

გაძლიერებული იარაღის გამოყენება მამონას მჭედელთან ვაჭრობისთვის შეუძლებელია.

უნარები და მაგია

ახალი უნარები

დაემატა შემდეგი ახალი უნარები და ზოგიერთი მათგანის გამოსაყენებლად საჭიროა შემდეგი ნივთები: ფენიქსის სისხლი, ეინჰასადის წმინდა წყალი, საბრძოლო სიმბოლო და მაგიური სიმბოლო. მათი შეძენა შესაძლებელია სპილოს ძვლის კოშკში მყოფი ვაჭარი რალფორდისგან.

სახელი

ოსტატობის დონე

კლასი

აღწერა

Banish Seraph

55

Dark Avenger
Shillien Knight

Frightens an angel, causing it to flee. Lethal strike is possible. Consumes 5 Soul Ores.

Shock Stomp

55

Warlord

Puts nearby enemies in a momentary state of shock and cancels their targets with a forceful foot stomp. Can be used while equipped with a spear.

Invocation

56

Bishop
Elder
Shillien Elder

Meditate to increase the MP regeneration rate significantly while your body remains immobile. P. Def is significantly decreased and the meditation cancels when attacked.

Aura Flash

58

Sorcerer
Spellsinger
Spellhowler

Unleashes an attack on nearby enemies and cancels their targets. Consumes 2 Spirit Ores.

Escape Shackle

60

Treasure Hunter
Plains Walker
Abyss Walker

Allows you to escape from a captured state.

Break Duress

60

Tyrant

Uses Focus energy to escape from a slow or immobile state. Requires a level 2 Focus Charge.

Sonic Move

62

Gladiator

Significantly increases speed by detonating a Sonic Force charge. Requires a level 2 Sonic Force charge. Can be used while equipped with a dual sword.

Summon Attract Cubic

62

Temple Knight

Summons an Attract Cubic. Attract Cubics can continuously use hate and hold magic on an enemy. Requires 10 Crystal: D Grade.

Celestial Shield

64

Bishop

Temporarily makes the target invincible with holy power.

Summon Swoop Cannon

68

Warsmith

Summons Swoop Cannon. Requires 46 Crystal: A-Grade. Consumes 21 Gemstone: B-Grade per minute.

Battle Force

77

All Warrior Characters

Delivers your energy to a party member. The delivery is canceled when you incur damage.

Spell Force

77

All Wizard Characters

Delivers your magic power to a party member. The delivery is canceled when you incur damage.

Braveheart

78

Dreadnought
Duelist
Titan
Fortune Seeker
Maestro

Recovers 1000 CP by increasing your will to fight.

Force Meditation

78

Grand Khavatari

Mediate to increase HP/MP regeneration while your body remains immobile. P.Def. is significantly reduced and your meditation is canceled if you sustain damage. Level 3 Focused Force charge required.

Pa'agrio’s Emblem

78

Dominator

Increases an ally’s resistance to debuff attacks and attacks that cancel buffs for a set duration of time.

Gate Chant

78

Doomcryer

Summons a party member. Consumes 4 Summon Crystals.

Inner Rhythm

78

Sword Muse
Spectral Dancer

MP consumption for song/dance is decreased.

Knighthood

78

Phoenix Knight
Hell Knight
Eva’s Templar
Shillien Templar

Increases P. Def. when wearing heavy armor.  Adds additional shield defense power.

Master of Combat

78

Dreadnought
Titan
Grand Khavatari
Fortune Seeker
Maestro
Duelist

Increases the attack strength of a sword, blunt weapon, spear, dual sword, or hand-to-hand combat weapon. Also increases maximum CP.

Archery

78

Sagittarius
Moonlight Sentinel
Ghost Sentinel

Increases attack strength and maximum attack range while using a bow.

Assassination

78

Adventurer
Wind Rider
Ghost Hunter

Increases attack strength and the rate of deadly attack while using a dagger.

Arcane Lore

78

Archmage
Mystic Muse
Storm Screamer

Increases resistance to elemental attacks and increases magic power.

Necromancy

78

Soultaker

Increases resistance to dark attacks and increases magic power.

Summon Lore

78

Arcana Lord
Elemental Master
Spectral Master

Increases P. Def. when equipped with Robe/Light Armor and increases Casting Speed. Decreases MP consumption for magic skills.

Divine Lore

78

Cardinal
Hierophant
Eva’s Saint
Shillien Saint
Dominator
Doomcryer

Decreases MP consumption for magic skills.

Song of Silence

79

Sword Muse

Plays a song that temporarily disables all of the enemy's physical and magical skills.

Soul of the Phoenix

79

Phoenix Knight

Bestows you with the ability to revive yourself from death, retaining all buffs/debuffs except for Noblesse Blessing and Lucky Charm.  Consumes 1 Phoenix Blood.

Shield of Revenge

79

Hell Knight

Temporarily reflects damage from a melee physical attack skill back to the enemy.

Sonic Barrier

79

Duelist

Uses sonic force to create a temporary protective barrier. Becomes invincible to regular strikes, skills, and buffs/debuffs. Requires a level 5 Sonic Focus charge.

Force Barrier

79

Grand Khavatari

Uses spiritual forces to create a temporary protective barrier that is invulnerable to regular strikes, skills, and buffs/debuffs. Requires a level 4 Focused Force charge.

Mirage

79

Adventurer

Gives a chance to cancels the target of an enemy that attacks you.

Dodge

79

Wind Rider

Temporarily evades a melee physical attack skill.

Counter Attack

79

Ghost Hunter

Reflects damage caused by a melee physical attack skill back to the enemy.

Summon Feline King

79

Arcana Lord

Summons the Feline King. Requires 2 Crystals:  A Grade. Consumes 1 additional crystal at 14 regular intervals. Takes away 10% of earned EXP.

Summon Magnus the Unicorn

79

Elemental Master

Summons Magnus the Unicorn. Requires 2 Crystals: A Grade. Consumes 1 additional crystal at 14 regular intervals. Takes away 10% of earned EXP.

Summon Spectral Lord

79

Spectral Master

Summons a Spectral Lord. Requires 2 Crystals: A Grade. Consumes 1 additional crystal at 14 regular intervals. Takes away 10% of earned EXP.

Cleanse

78

Cardinal

Cancels all of your target's debuffs. Consumes 1 Einhasad’s Holy Water.

Salvation

79

Cardinal

Revives a dead character to a recovered state. All buff/debuff effects except Noblesse Blessing and Lucky Charm are retained during death. Consumes 2 Einhasad’s Holy Waters.

Mystic Immunity

79

Hierophant

Makes the targeted party member immune to buff/debuff for a set duration of time.

Spell Turning

79

Hierophant

Interferes with your opponent's casting by nullifying their magic casting.

Magnus’ Chant

79

Doomcryer

Allows the spirit of an ancient magus to possess a party member for a set duration of time. Consumes 40 Spirit Ore.

Victories of Pa’agrio

79

Dominator

Allows the spirit of an ancient hero to possess an ally for a set duration of time. Consumes 40 Spirit Ore.

Pa'agrio’s Fist

79

Dominator

Increases an ally’s maximum CP and fully restores it. Consumes 20 Spirit Ore.

Symbol of Defense

80

Phoenix Knight
Hell Knight
Eva’s Templar
Shillien Templar

Generates a signet that maximizes the defense abilities of those nearby. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Battle Force is level 2 or higher. Consumes 1 Battle Symbol.

Symbol of Noise

80

Sword Muse
Spectral Dancer

Generates a signet that cancels singing or dancing abilities nearby. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Battle Force is level 2 or higher. Consumes 1 Battle Symbol.

Symbol of Resistance

80

Titan
Fortune Seeker

Generates a signet that maximizes the resistance to abnormal status of those nearby. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Battle Force is level 2 or higher. Consumes 1 Battle Symbol.

Symbol of the Fist

80

Dreadnought
Maestro

Generates a signet that maximizes the HP/CP recovery rate of those nearby. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Battle Force is level 2 or higher. Consumes 1 Battle Symbol.

Symbol of Energy

80

Duelist
Grand Khavatari

Generates a signet that increases P. Atk. and force of those nearby. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Battle Force is level 2 or higher. Consumes 1 Battle Symbol.

Symbol of the Sniper

80

Sagittarius
Moonlight Sentinel
Ghost Sentinel

Generates a signet that maximizes the archery skill of those nearby. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Battle Force is level 2 or higher. Consumes 1 Battle Symbol.

Symbol of the Assassin

80

Adventurer
Wind Rider
Ghost Hunter

Generates a signet that maximizes dodge ability and the chance of inflicting a deadly attack. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Battle Force is level 2 or higher. Consumes 1 Battle Symbol.

Volcano

80

Archmage

Consecutive strikes inflict a great amount of fire damage. You cannot move while casting the magic. Additional MP is consumed every time the effect is produced. Can be used when Spell Force is level 3 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

Cyclone

80

Storm Screamer

Consecutive strikes inflict a great amount of wind damage. You cannot move while casting the magic. Additional MP is consumed every time the effect is produced. Can be used when Spell Force is level 3 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

Raging Waves

80

Mystic Muse

Consecutive strikes inflict a great amount of water damage. You cannot move while casting the magic. Additional MP is consumed every time the effect is produced. Can be used when Spell Force is level 3 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

Gehenna

80

Soultaker

Consecutive strikes inflict a great amount of dark damage. You cannot move while casting the magic.  Additional MP is consumed every time the effect is produced. Can be used when Spell Force is level 3 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

Day of Doom

80

Soultaker

Generates a signet that produces a strong curse to decrease all abilities. Applies to all targets within the affected area. The effect disappears if you leave the area. Can be used when Spell Force is level 3 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

Anti-Summoning Field

80

Arcana Lord
Elemental Master
Spectral Master

Generates a signet that sends a servitor to another dimension at regular intervals. Applies to all servitors in the affected area. Can be used when Spell Force is level 2 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

Purification Field

80

Cardinal

Cancels all debuffs of nearby allies. Can be used when Spell Force is level 2 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

Miracle

80

Cardinal

Regenerates HP of all nearby allies. Can be used when Spell Force is level 2 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

Flames of Invincibility

80

Dominator

Blesses nearby clan and alliance members with fire, making them invincible. Can be used when Spell Force is level 2 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

Mass Recharge

80

Eva’s Saint
Shillien Saint

Greatly regenerates MP of party members. Can be used when Spell Force is level 3 or higher. Consumes 1 Magic Symbol.

გაფანტვის უნარებს აქვთ შანსი, გააუქმონ ძალის ბარიერი, ხმის ბარიერი და ციური ფარი.

შემდეგი უნარების ხელახალი გამოყენების დროზე გავლენას არ ახდენს მოთამაშეს მიერ სროლის სიჩქარე: მოწოდება, ზეციური ფარი, ხსნა, ფენიქსის სული, თავდაცვის სიმბოლო, ხმაურის სიმბოლო, წინააღმდეგობის სიმბოლო, ღირსების სიმბოლო, ენერგიის სიმბოლო, სნაიპერის სიმბოლო, მკვლელის სიმბოლო, ვულკანი, ციკლონი, მძვინვარე ხელფასი, განკითხვის დღე, გეენა, გამოძახების საწინააღმდეგო ველი, განწმენდის ველი, სასწაული, უძლეველობის ალი, მასობრივი ხელახალი დატენვა.

შემდეგი უნარების შელოცვების წიგნების (და ერთი გეგმის) შეძენა შესაძლებელია რუნების, გოდარდის ან სპილოს ძვლის კოშკის შელოცვების წიგნების მაღაზიებში. მოთამაშეებს მათი შეძენის შანსი ყოველ საათში აქვთ.

  • შელოცვების წიგნი: ციური ფარი

  • შელოცვების წიგნი: მოწოდება

  • Spellbook: გამოძახება, კუბის მოზიდვა

  • შელოცვების წიგნი: აურას ციმციმი

  • გეგმა: Summon Swoop Cannon

სვუპ კენონი

მოთამაშის პერსონაჟები, რომლებიც Warsmith კლასის 68-ე დონეს მიაღწევენ, მიიღებენ წვდომას Swoop Cannon-ზე, ალყის ახალ გამოძახებაზე.

siege creep

სვოპ ქვემეხი არის ალყის მსახური, რომელიც შეტევისთვისაა შექმნილი. მისი გამოყენება თავდაცვისთვის არ შეიძლება. ის წინა ალყის მსახურებისგან იმით განსხვავდება, რომ მას შეუძლია თავისი უნარის გამოყენება რეჟიმის შეცვლის გარეშე.

მისი გამოძახება შესაძლებელია მხოლოდ ალყის საომარი ზონაში.

საწყისი გამოძახებისთვის საჭიროა 46 A კლასის ძვირფასი ქვა. გამოძახების შემდეგ, B კლასის ძვირფასი ქვები განუწყვეტლივ მოიხმარება წუთში 21-ის სიჩქარით.

Swoop Cannon-ის შეტევა ხორციელდება იმ მიმართულებით, საითაც ის არის მიმართული, მიუხედავად იმისა, შერჩეულია თუ არა სამიზნე. მისი დისტანციური შეტევა პარაბოლური რკალის სახით ხორციელდება. ყველა მოთამაშე და NPC, რომელიც მისი გასროლის ადგილთან ახლოს იმყოფება — მოკავშირეები, მტრები და ნეიტრალური მხარეები — ზიანს მიიღებს. როდესაც გასროლა ჩვეულებრივ ველზე (არაალყობის ზონა), ბრძოლის ველზე ან ჩვეულებრივი ველის სასაზღვრო ზონაზე მოდის, ის ზიანს აყენებს ჩვეულებრივ ველზე მყოფ მოთამაშეებს და იწვევს PK ჯარიმას.

გასროლებს არ შეუძლიათ ციხის კედლების, კარების ან შტაბ-ბინის დაზიანება.

სვუპის შორს გასროლის და სვუპის შუა გასროლის უნარების გამოყენება არ შეიძლება ციხესიმაგრის შიგნით, ციხის კედლის გასწვრივ ან ბრძოლის ველის გარეთ.

შეტევის დროს ფლეშ დენთს მოიხმარენ. ფლეშ დენთის შეძენა შუტგარტისა და რუნის დასახლებებშია შესაძლებელი.

სვუპის ქვემეხი დამარცხების შემდეგ ქრება.

ციხესიმაგრის მფლობელი კლანის უნარები

ახალი უნარები დაემატა წრეწირს, რომლის აღჭურვაც შეუძლიათ ციხესიმაგრის მმართველ კლანის წევრებს, და გვირგვინს, რომლის აღჭურვაც შეუძლია ციხის მბრძანებელს.

უფლის გვირგვინის მიღება შესაძლებელია ჩემბერლენისგან, ხოლო ციხის თითოეული რგოლის შეძენა შესაძლებელია ჩემბერლენისგან.

ასევე, აკადემიის წევრები ისე შეიცვალნენ, რომ მათ არ შეუძლიათ ციხის წრის აღჭურვა.

ნივთი

აღჭურვილობის მოთხოვნები

უნარი

ეფექტი

ციხის წრე

კლანის წევრი, რომელიც ფლობს ციხესიმაგრეს

საცხოვრებელი ფართის შოკისადმი იმუნიტეტი

ზრდის დარტყმისადმი მდგრადობას გარკვეული დროის განმავლობაში

უფლის გვირგვინი

კლანის მბრძანებელი ციხესიმაგრის მფლობელობაში

კლანის კარიბჭე

ქმნის კარიბჭეს კლანის წევრების გამოძახებისთვის

საცხოვრებელი სახლების შოკისადმი იმუნიტეტი: მნიშვნელოვნად, მაგრამ დროებით ზრდის შოკური შეტევებისადმი მდგრადობას.

კლანის კარიბჭე: ქმნის კარიბჭეს კლანის წევრების გამოსაძახებლად. კარიბჭის მოქმედების დროს მოთამაშეს არ შეუძლია გადაადგილება. კლანის კარიბჭის უნარი მდებარეობს აქტიური უნარის ფანჯარაში, როდესაც უფლის გვირგვინი აღჭურვილია. როდესაც ბატონის უნარი გამოიყენება, ბატონის მახლობლად იქმნება გამოძახების ველი და ბატონი უძრავ მდგომარეობაში გადადის. ამ დროს, ყველა კლანის წევრს, ვინც შესულია სისტემაში, ეჩვენება სისტემური შეტყობინება, რომელიც აცნობებს, რომ კარიბჭე შეიქმნა. 2 წუთის განმავლობაში, კლანის წევრებს შეუძლიათ ესაუბრონ კარის ჯადოქარს ციხესიმაგრეში და ტელეპორტირება ბატონის ადგილმდებარეობაზე.

უნარი აქტიური უნარის ფანჯარაში მდებარეობს, როდესაც ნივთი აღჭურვილია.

როდესაც საჭირო ციხესიმაგრის საკუთრება იკარგება, ნივთი ავტომატურად ქრება და უნარიც იკარგება.

არსებული უნარების ცვლილებები

განსაცვიფრებელი დარტყმის სიმძლავრე ოდნავ გაიზარდა.

ჩამოსხმის ბენედიქტის მოთხოვნები HP 25%-დან MP 25%-მდე შეიცვალა.

მანას დამწვრობა და მანას შტორმი ახლა ძილის ეფექტის ქვეშ აღვიძებენ სამიზნეს.

შემდეგი უნარების ეფექტები შემცირდა. (მაქსიმალური ზიანის ეფექტი კრიტიკული შეტევის დროს)

  • სიკვდილის ჩურჩული, ცეცხლის ცეკვა, პააგრიოს თვალი, მრისხანების გალობა

ელფების უხუცესებსა და შილიენების უხუცესებზე, კლასებზე, რომლებსაც აქვთ გადატენვის უნარი, გადატენვა აღარ მოქმედებს.

ჯადოქრის კლასის შეტევის შელოცვები შეიცვალა, რათა სამიზნეს მიეცეს შემდეგისგან თავის დაცვის შანსი:

  • ქარის დარტყმა, წყლის მორევი, ტვისტერი, ალი, სიკვდილის მწვერვალი, გამორჩეულობა, ყინულის ხანჯალი, ქარბორბალა

„დიდი განკურნების“ უნარები და „სიცოცხლის გალობა“/„პა'აგრიოს გულის“ მაგიური ეფექტები შეიცვალა ისე, რომ ეფექტების ერთდროულად მიღების საშუალება მოგეცათ. ახლა ორივე ეფექტის ერთდროულად მიღება შეგიძლიათ. ასევე, გაძლიერების სლოტში უწყვეტი განკურნების გაძლიერება განთავსდება.

სამკურნალო წამლის ეფექტის მდებარეობა შეიცვალა გაძლიერების სლოტიდან სამკურნალო წამლის სლოტზე.

ეპისკოპოსს, რომელმაც მთავარი განკურნების უნარის მე-11 დონე გაიარა, ახლა შეუძლია გამოიყენოს უნარის მოჯადოება.

წყევლის, შიშისა და საშინელების გაქცევის ეფექტი შეიცვალა და ახლა მოთამაშეებზეც იმოქმედებს.

Soulshots-ის გავლენა ახლო ბრძოლის უნარებზე მნიშვნელოვნად გაიზარდა.

ჯადოსნური უკუშეტევის უნარის ეფექტი გაიზარდა.

შემდეგი უნარების ეფექტი მნიშვნელოვნად გაიზარდა.

  • გრიგალი, ჭექა-ქუხილი, ჩაქუჩის კრახი, სულების მსხვრევა, ტრიბუნალი, განაჩენი, ჯავშნის დამსხვრევა, შოკისმომგვრელი აფეთქება

Soulshot-ის გამოყენების შემდეგ უნარის გამოყენებისას, ახლა შეგიძლიათ უფრო მეტი ზიანი მიაყენოთ, ვიდრე ადრე. (Soulshot-ის გამოუყენებლობას იგივე ეფექტი აქვს, რაც ადრე.)

  • ძლიერი დარტყმა, ძლიერი დარტყმა, განსაცვიფრებელი დარტყმა, გამაოგნებელი შეტევა, რკინის დარტყმა, განსაცვიფრებელი მუშტი, ნაკბენი, ველური ზემოქმედება, ძლიერი დარტყმა, სამმაგი დარტყმა, ორმაგი დარტყმა, აფეთქებითი დარტყმა, მბრუნავი დარტყმა, ჭექა-ქუხილი, განწირვის დარტყმა, შხამიანი პირების ცეკვა, ხმლის სიმფონია, საბედისწერო დარტყმა, ჩაქუჩის დარტყმა, მწველი მუშტი, სულის გამტეხი, განწირვის ჩახშობა, სტრაიდერ ალყის თავდასხმა, სასიკვდილო დარტყმა, ხმის მძვინვარება, ძალისმიერი მძვინვარება, მიწისძვრა, სპოილ კრახი, ბარძაყის უკანა დარტყმა, შოკური დაზიანება, ჯავშანტექნიკის ჩახშობა, თავის არიდების დარტყმა, ტრიბუნალი, განაჩენი, ფსიქო სიმფონია, დემონის პირების ცეკვა, ორმაგი ხმის დარტყმა, ხმის ბლასტერი, ხმის შტორმი, ხმის ბასტერი, სამმაგი ხმის დარტყმა

ახლა შემდეგი უნარების მოჯადოებაა შესაძლებელი:

  • ტრიბუნალი, განაჩენი, დაპატიმრება, ბორკილი, მასობრივი ბორკილი, უკვდავების განდევნა, კრიტიკული დარტყმა, მოკვდავი დარტყმა, ფარულობა, ქვიშის ბომბი, მასობრივი წყევლა, შიში, მასობრივი წყევლა, ბნელი, ტრანსი, წაშლა, ჯადოსნური უკუშედეგი, მანას წვა, მანას ქარიშხალი, უკვდავების გადაქცევა, მთავარი განკურნება, მთავარი ჯგუფური განკურნება, ქვემეხის გამოძახება, შოკისმომგვრელი ტალახი, აურის ციმციმი, ჰოლის განდევნა

წარმატების მაჩვენებლები შემდეგი უნარებისთვის გაიზარდა:

  • ქაოსის ბეჭედი, შხამის ბეჭედი, ზამთრის ბეჭედი, ალის ბეჭედი, წყვდიადის ბეჭედი, მირაჟის ბეჭედი

გადახრის ისრის მე-2, მე-3 და მე-4 უნარების ეფექტი მნიშვნელოვნად გაიზარდა.

ევას სერენადის უნარის წარმატების მაჩვენებელი გაიზარდა და ხელახალი გამოყენების შეფერხება მნიშვნელოვნად გაიზარდა.

შეიცვალა Sonic Buster-ის, Sonic Storm-ის, Force Burst-ის და Force Storm-ის ეფექტები და გამოყენების მოთხოვნები. ფოკუსირების გამოყენების მოთხოვნა 1-ით გაიზარდა.

dark running

პერსონაჟი ნახევრად უხილავი ხდება ჩუმი მოძრაობის, ქამელეონის დასვენების, ჩრდილების ცეკვისა და ფარული უნარების გამოყენებისას.

Summon Mechanic Golem-ის პირველი ორი უნარის დონისთვის მსახურის გამოსაძახებლად ახლა Crystal: D Grade არის საჭირო.

პირველყოფილი კუნძული

რუნის დასახლების სამხრეთით დაემატა პირველყოფილი კუნძული, უცნობი არსებებით სავსე კუნძული. მასზე მოხვედრა რუნის ნავსადგურიდან ბორნით ან ცურვით არის შესაძლებელი.

primeval island dynosaur

კუნძული განკუთვნილია უმაღლესი დონის მოთამაშეებისთვის ნადირობისთვის.

მოთამაშეებს შეუძლიათ მონსტრების წინააღმდეგ ბრძოლა სულის კრისტალის დონის ასამაღლებლად (ეტაპი 11 და 12), კლანის რეპუტაციის ქვესტი და A კლასის იარაღისთვის ახალი ინგრედიენტის მოსაძებნად ქვესტი. ეს ახალი ქვესტები აღწერილია ქვემოთ, ქვესტების განყოფილებაში.

ბოსი ურჩხული არის მხეცი, რომელიც ცნობილია როგორც სეილრენი. სეილრენის ბუნაგში შესასვლელად, თქვენ უნდა შეასრულოთ ქვესტი „შეუტიეთ სეილრენებს!“.

მონსტრებზე ნადირობით შეგიძლიათ მიიღოთ ლურჯი, მწვანე და წითელი პრიმიტიული კრისტალები. პრიმიტიული კრისტალების გამოყენება შესაძლებელია თქვენს SP-ს 50,000, 100,000 ან 200,000 ქულის დასამატებლად.

ტირანოზავრს ბრძოლის დროს შეუძლია გააფთრება. გააფთრების დროს ხაფანგში გაბმის უნარის გამოყენება მათზე ნადირობას აადვილებს. ეს ქვემოთ არის აღწერილი.

პრიმივალ აილის ნავმისადგომთან მდებარე NPC გარკვეული საფასურის სანაცვლოდ გარდაცვლილ ჯგუფის წევრს თქვენს ადგილას დააბრუნებს. მას შეუძლია თქვენი ჯგუფის ყველა გარდაცვლილი წევრის გამოძახება.

პრიმივალური კუნძულის ტერიტორიიდან გაქცევა პრიმივალური კუნძულის ნავმისადგომთან მიგიყვანთ.

პრიმივალ აილ ვორფის ტერიტორია მშვიდობიანი ზონაა.

ხაფანგების სისტემა

დამატებულია ხაფანგის უნარი, რომელიც მნიშვნელოვნად ამცირებს პირველყოფილი კუნძულის ტირანოზავრის შეტევის ძალას.

primeval island trex

ამ უნარის გამოსაყენებლად საჭიროა ელროკიანის ხაფანგი და დაჭერის ქვები.

როგორც კი დაასრულებთ ელროკიელ მონადირეთა ქვესტს, რომელიც პირველყოფილი კუნძულის ნავმისადგომის მახლობლად იწყება, ჯილდოს სახით შეგიძლიათ მიიღოთ ელროკიელ ხაფანგი.

დაჭერის ქვების შეძენა შესაძლებელია NPC-ისგან, რომელიც მდებარეობს პირველყოფილი კუნძულის სამხრეთით მდებარე შორეულ კუნძულზე. (თუ შემთხვევით წაშლით ქვესტიდან მიღებულ ხაფანგს, შეგიძლიათ შეიძინოთ ახალი NPC-სგან.)

ნივთები

ახალი იარაღი

დაემატა შემდეგი A კლასის უმაღლესი დონის იარაღები. ამ იარაღებზე განსაკუთრებული უნარის მინიჭებისთვის საჭიროა 12 დონის სულის კრისტალები.

სახელი

ფ. დარტყმა/ მ. დარტყმა

კრისტალების რაოდენობა

განსაკუთრებული უნარი / სულის კრისტალი

Sirra's Blade
One-Handed Sword

251 / 121

2824

Haste
(Red)

Health
(Green)

Critical Poison
(Blue)

Sword of Ipos
Two-Handed Sword

305 / 121

2824

Focus
(Red)

Haste
(Green)

Health
(Blue)

Barakiel’s Axe
One-Handed Blunt

251 / 121

2824

Health
(Red)

Haste
(Green)

Focus
(Blue)

Behemoth’s Tuning Fork
Two-Handed Blunt

305 / 121

2824

Focus
(Red)

Health
(Green)

Anger
(Blue)

Naga Storm
Dagger

220 / 121

2824

Focus
(Red)

Critical Damage
(Green)

Back Blow
(Blue)

Tiphon's Spear
Polearm

251 / 121

2824

Critical Stun
(Red)

Towering Blow
(Green)

Wide Blow
(Blue)

Shyeed's Bow
Bow

570 / 133

2824

Cheap Shot
(Red)

Focus
(Green)

Quick Recovery
(Blue)

Sobekk's Hurricane
Fist Weapon

305 / 121

2824

Rsk. Haste
(Red)

Haste
(Green)

Critical Drain
(Blue)

Themis' Tongue
One-Handed Magic Sword

202 / 161

2824

Mana Up
(Red)

Magic Mental Shield
(Green)

Magic Focus
(Blue)

Cabrio’s Hand
One-Handed Magic Blunt

202 / 161

2824

Conversion
(Red)

Mana Up
(Green)

Magic Silence
(Blue)

Daimon Crystal
Two-handed Magic Blunt

245 / 161

2824

Mana Up
(Red)

Acumen
(Green)

Magic Mental Shield
(Blue)

Damascus * Tallum Blade
Dual Sword

305 / 121

2824

+4 Enchant and 8% Atk. Spd. Increase

იარაღის კომპონენტების ან რეცეპტების (60%) მიღება შეგიძლიათ პირველყოფილი კუნძულის ქვესტების შესრულებით.

თავის აქსესუარები

დამატებულია ახალი თმის აქსესუარები: თვალის სახვევი, ანგელოზის წრე, დემონის წრე, მეკობრის ქუდი, ნაწიბური და პეპლის ფორმის თმის სამაგრი.

elf and humans with accessories

ახალი თმის აქსესუარების მიღება შესაძლებელია სიბნელის ფესტივალიდან, ოლიმპიადიდან და გარკვეული რეიდ ბოსებიდან.

სხვა ცვლილებები

გარკვეული ნივთები, რომელთა გაცვლა ან გადაყრა შეუძლებელია, ახლა საწყობში შეიძლება შეინახოთ.

გონებრივი ძალის ელექსირის ხელახალი გამოყენების დაყოვნება 10-დან 5 წუთამდე შემცირდა.

ხელახალი გამოყენების შეფერხება ახლა იგივეა ერთი და იგივე ხარისხის ფსიქიკური ძალის ელექსირისა და სიცოცხლის ელექსირისთვის. მაგალითად, სიცოცხლის A კლასის ელექსირის გამოყენების შემდეგ, თქვენ არ შეგიძლიათ გამოიყენოთ ფსიქიკური ძალის A კლასის ელექსირი ან სიცოცხლის A კლასის ელექსირი 5 წუთის განმავლობაში.

როდესაც ელექსირის ნივთს მალსახმობის ფანჯარაში დარეგისტრირდებით, მისი გამოყენების შემდეგ გამოჩნდება ხელახალი გამოყენების შეფერხების ნიშანი.

ჩრდილოვანი იარაღი

სხვადასხვა იარაღზე წვდომის გასაზრდელად დაემატა მოკლევადიანი დროებითი იარაღი.

დეტალები

ჩრდილის იარაღს იგივე შესაძლებლობები და გარეგნობა აქვს, რაც ჩვეულებრივ იარაღს, მაგრამ მისი სიცოცხლის ხანგრძლივობა შეზღუდულია.

როდესაც ჩრდილოვანი იარაღის მთლიანი ხანგრძლივობა ან მანა 0-ს მიაღწევს, ის ამოიღება ინვენტარიდან და გაქრება.

დარჩენილი ხანგრძლივობა ანუ მანა მოიხმარება ნივთის აღჭურვის მომენტიდან და მოხმარება მთავრდება მაშინ, როდესაც ის აღარ არის აღჭურვილი.

გაფრთხილება: თუ ნივთი რამდენჯერმე იქნება აღჭურვილი და ამოღებული, დარჩენილი ხანგრძლივობა ან მანა ჩვეულებრივზე სწრაფად დაიხარჯება. თამაშში შესვლა და გამოსვლა ამ იარაღით ასევე შეამცირებს მის ხანგრძლივობას.

როგორც მოკლევადიანი ნივთი, ჩრდილოვანი იარაღის გადატანა შეუძლებელია ვაჭრობით, ჩამოგდებით ან ტვირთით და მისი შენახვა შესაძლებელია მხოლოდ კერძო საწყობში. მოკლევადიანი ნივთების მოჯადოება, გაძლიერება, განსაკუთრებული უნარის მინიჭება ან კრისტალიზაცია ასევე შეუძლებელია.

ჩრდილოვანი იარაღის გაცვლის კუპონის გამოყენებით მოპოვებულ იარაღს უფრო დაბალი საერთო ხანგრძლივობა ან მანა აქვს, ვიდრე იარაღის მაღაზიაში შეძენილ ჩრდილოვან იარაღს.

ჩრდილოვანი იარაღის მოპოვება

ჩრდილის იარაღის ფორმირება შესაძლებელია სხვადასხვა B, C ან D კლასის იარაღისგან.

მოთამაშეები, რომლებიც დაასრულებენ გადაცემის ქვესტს, მიიღებენ გაცვლის კუპონს, რომლის გაცვლაც შესაძლებელია ჩრდილის იარაღზე. მოთამაშეები მიიღებენ D კლასის ჩრდილის იარაღის გაცვლის კუპონს პირველი კლასის გადაცემის დასრულების შემდეგ, ხოლო C კლასის ჩრდილის იარაღის გაცვლის კუპონს მეორე კლასის გადაცემის დასრულების შემდეგ.

ჩრდილის იარაღის გაცვლის კუპონის კერძო მაღაზიაში გაცვლა, დაკარგვა ან გაყიდვა შეუძლებელია. თუ ჩრდილის იარაღის გაცვლის კუპონს გრანდ მასტერკლასის NPC-სთან მიიტანთ, ჯილდოს სახით შეგიძლიათ ჩრდილის იარაღი მიიღოთ.

B და C კლასის იარაღის შეძენა ადენასთან ერთად ქალაქის იარაღის ვაჭარისგან არის შესაძლებელი.

shadow weapons menu

ჩრდილოვანი იარაღის შეძენა შეუძლიათ 40-ე დონის ზემოთ მყოფ პერსონაჟებს, ხოლო შესაძენი იარაღის ტიპი იცვლება მოთამაშის დონის მიხედვით.

სისხლიანი ხმალი აკამანა

დამატებულია ახალი დაწყევლილი ორმაგი ხმალი, სისხლიანი ხმალი აკამანა.

cursed weapons

ნივთის შექმნის, ვადის გასვლისა და PvP წესები იდენტურია დემონური ხმლის ზარიჩეს წესებისა . ზარიჩე ან აკამანა ავტომატურად იწურება ხმლით ბოლო PK-დან 24 საათის შემდეგ. სისტემური შეტყობინება აჩვენებს დაწყევლილი ხმლის დარჩენილ დროს, რაც აჩვენებს, თუ რამდენი დრო გავიდა ბოლო PK-დან.

როდესაც ზარიჩეს ან აკამანას მატარებელი მოთამაშე კვდება, თითოეული ხმლის ვარდნისა და ავტომატური ვადის გასვლის თანაფარდობა 50:50-ზე იცვლება.

როდესაც ზარიჩეს და აკამანას მატარებელი მოთამაშეები ერთმანეთს ესხმიან თავს, მიმღების CP 0-მდე მცირდება. იგივე წესები მოქმედებს საპირისპირო შემთხვევაშიც.

cursed weapons akamanah

როდესაც აკამანას მაკონტროლებელი მოთამაშე ზარიჩეს იძენს, ახლად შეძენილი ზარიჩე ავტომატურად ქრება და აღჭურვილი აკამანას დონე 1-ით იზრდება. იგივე წესები მოქმედებს საპირისპირო შემთხვევაშიც.

როდესაც თქვენ იძენთ დაწყევლილ ხმალს (ზარიჩე ან აკამანა), თქვენ ორი აქტიური უნარი ენიჭებათ. ზარიჩეს ან აკამანას მატარებელი აქტიური უნარების სიაში იძენს უნარებს „სიცარიელის დინება“ და „სიცარიელის აფეთქება“. იარაღის აღჭურვის შემდეგ, უნარების გამოსაყენებლად მზადყოფნამდე უნდა დაიცვათ მოკლე განახლების დრო.

მისიები

ახალი მისიები

დაემატა შემდეგი ახალი ქვესტები.

მინი თამაშები

ქვესტი

საწყისი
დონე

ტიპი

აღწერა

დაწყება

NPC

კარტის თამაში

61

გამეორება

მინი კარტის თამაში, რომელიც ნადირობისგან შესვენების დროს უნდა ისიამოვნოთ

ადენის ქალაქი

საწყობის უფროსი კლუმპი

მაცდური ჩურჩული

50

გამეორება

მინი კარტის თამაში, რომელიც ნადირობისგან შესვენების დროს უნდა ისიამოვნოთ

ადენის ქალაქი

მჭედელი ვილბერტი

კლანის დავალებები

ქვესტი

საწყისი დონე

ტიპი

აღწერა

დაწყება

NPC

კლანის რეპუტაცია

კლანის დონე 5-ზე მეტი

გამეორება

ქვესტი, რომელიც საშუალებას გაძლევთ გაზარდოთ თქვენი კლანის რეპუტაცია პირველყოფილ კუნძულზე ტირანოზავრის დაჭერით.

რუნის დაბა

დიდი მაგისტრი ვალდისი

სირენა

ქვესტი

საწყისი დონე

ტიპი

აღწერა

დაწყება

NPC

ელროკისთან შეხვედრა

75

ერთჯერადი

აღმოაჩინეთ პირველყოფილი კუნძულის წარსული

პრიმივალ აილის ნავმისადგომი

მარკესი

ბოროტების სახელით - ნაწილი 1

76

ერთჯერადი

გაიგეთ მეტი პრიმიტიული კუნძულის უცნაური მოვლენების შესახებ

პირველყოფილი კუნძული სამხრეთ კუნძული

მუშიკა

ბოროტების სახელით - მე-2 ნაწილი

77

ერთჯერადი

მიიღეთ ელროკის სული პირველყოფილი კუნძულის სიმშვიდის დასაცავად.

პირველყოფილი კუნძული სამხრეთ კუნძული

ასამა

შეუტიეთ სირენას

77

გამეორება

დაასრულეთ სირენის მისიები

პირველყოფილი კუნძულის დაკარგული ბუდე

შილენის ქვის ქანდაკება

დაჭერის უნარი

ქვესტი

საწყისი დონე

ტიპი

აღწერა

დაწყება

NPC

ელროკიელი მონადირეები

75

ერთჯერადი

გაიგეთ ადგილობრივების საიდუმლო დაჭერის უნარი

პრიმივალ აილის ნავმისადგომი

მარკესი

სხვა მისიები

ქვესტი

საწყისი
დონე

ტიპი

აღწერა

დაწყება

NPC

პირველყოფილი კუნძულისკენ

75

ერთჯერადი

იპოვეთ პირველყოფილი კუნძული

რუნის დაბა

Spellbook-ის გამყიდველი ანტონი

ელროკის ტომის აღზევება და დაცემა

75

გამეორება

ინადირეთ დინოზავრებზე პირველყოფილ კუნძულზე და მიიღეთ ახალი A კლასის იარაღის პირი

პრიმივალ აილის ნავმისადგომი

სიმღერა

დაამარცხეთ ელროკიელი მძარცველები

75

გამეორება

დაამარცხეთ ელროკიელები, რომლებიც ძარცვავენ პირველყოფილი კუნძულის ნავმისადგომის საწყობს და მიიღეთ ჯილდო საწყობის მფლობელისგან.

პრიმივალ აილის ნავმისადგომი

დინი

ძლიერი პირველყოფილი არსება

75

გამეორება

ინადირეთ დინოზავრებზე პირველყოფილ კუნძულზე და მიიღეთ ახალი A კლასის იარაღის რეცეპტი

პრიმივალ აილის ნავმისადგომი

დინი

არსებული ქვესტების ცვლილებები

გააუმჯობესეთ თქვენი იარაღი

დაემატა სეილრენები და ტირანოზავრები, მონსტრები, რომლებსაც შეუძლიათ სულის კრისტალების მე-11 და მე-12 დონემდე გაზრდა. ჯგუფის წევრს, რომელიც მკვლელ დარტყმას მიაყენებს, აქვს შანსი, მიიღოს სულის კრისტალი.

როდესაც პერსონაჟი 11-დან 13-მდე დონის სულის კრისტალებს მიიღებს, სისტემური შეტყობინება ამის შესახებ გარკვეულ ტერიტორიაზე მყოფ ყველა მოთამაშეს აცნობებს.

კლასის გადაყვანის მისიები

გადაცემის დავალების შესრულების შემდეგ თქვენ მიიღებთ გაცვლის კუპონს, რომლის გაცვლაც შესაძლებელია ჩრდილის იარაღზე. პირველი კლასის გადაცემის დასრულების შემდეგ თქვენ მიიღებთ D კლასის ჩრდილის იარაღის გაცვლის კუპონს, ხოლო მეორე კლასის გადაცემის დასრულების შემდეგ - C კლასის ჩრდილის იარაღის გაცვლის კუპონს. ჩრდილის იარაღის გაცვლის კუპონის კერძო მაღაზიაში გაცვლა, დათმობა ან გაყიდვა შეუძლებელია.

გადაცემის და გარკვეული სხვა ქვესტების დასრულების შემდეგ, მოთამაშე გამარჯვების პოზას მიიღებს.

მეორე კლასის ტრანსფერულ ქვესტში, „დიდების მოწმობაში“, ქვესტთან დაკავშირებული NPC ენკუს მეთაური კეპრას მდებარეობა შესაძლოა გადაფაროს, ამიტომ მისი მდებარეობა შეიცვალა და დიონის რეგიონში, სამხრეთ სანაპიროზე გადავიდა.

შემდეგ მესამე კლასის გადაცემის ქვესტებში, კეტრას ორკების საგუშაგოზე არსებული ხედვის ფირფიტა საგუშაგოს სამხრეთ-აღმოსავლეთით გადაიტანეს:

  • დუელისტის საგა, დომინატორი, მოჩვენებებზე მონადირე, ევას წმინდანი, სპექტრული ოსტატი, ჯოჯოხეთის რაინდი, სპექტრული მოცეკვავე, მაესტრო

მოინანიეთ თქვენი ცოდვები

80-ე დონის პერსონაჟს აღარ შეუძლია შეასრულოს ქვესტის „მოინანიე ცოდვები“ შესრულება, თუმცა ამ ქვესტის შესასრულებლად მას შეუძლია გადავიდეს ქვეკლასში.

მონსტრები

რეიდის ბოსის მონსტრები

გოდარდის რეგიონში დაემატა მოხეტიალე რეიდის ურჩხული გორდონი. როდესაც გორდონი დაინახავს მოთამაშეს, რომელსაც დაწყევლილი ხმალი (ზარიჩე ან აკამანა) აქვს, ის თავს დაესხმება ხმლის მოსაპარად.

raidboss gordon goddard

გარკვეული რეიდის მონსტრების გარეგნობა და სიჩქარე შეიცვალა.

დარტყმის ეფექტი დაემატა გარკვეულ რეიდის მონსტრებს.

თუ წარმართული ტაძრის რეიდის ბოსის წინააღმდეგ ვერ შეძლებთ, რეიდის ბოსი ახლა თავის საწყის პოზიციას დაუბრუნდება.

როდესაც სიჩუმის მონასტერში რეიდის ბოსის ოთახისკენ ბრწყინვალების კარიბჭეს გააღებთ, მარცხენა და მარჯვენა კარები ერთდროულად გაიღება. ასევე შეიცვალა კარებები ისე, რომ მათი გაღებიდან და დახურვიდან 60 წამის შემდეგ, 30 წუთის განმავლობაში არცერთი აღარ გაიღება. ბრწყინვალების კარიბჭის გახსნა „განბლოკვის“ უნარით აღარ იქნება შესაძლებელი.

პაველ რუინსის აგრესიული რეიდ ბოსის, გიგანტური ქაოსის გოლემის, რომელიც მოთამაშის გავლისას არ უტევს, პრობლემა შეიცვალა.

ფრინტეცას წინაშე იძულებითი ჩვენება, რომელიც უკანასკნელი საიმპერატორო სამარხის გარეთ გამოჩნდა, შეიცვალა.

ბაიუმის უუნარობა, მოკლას ის მოთამაშე, რომელმაც ის გააღვიძა, შეიცვალა.

დუმილის მონასტრის რეიდის ბოსი, ოსტატი ანაისი, შეიცვალა. თუ რეიდის ბოსი, ოსტატი ანაისი, მოთამაშის შეტევის დროს გარეთ იმყოფება, ის ოთახში ტელეპორტირდება. თუ რეიდის ბოსი გარეთ იმყოფება და მისი ხელქვეითი თავდასხმას მიიღებს, მაშინ როდესაც ისიც გარეთ იმყოფება, რეიდის ბოსი ოთახში ტელეპორტირდება. როდესაც რეიდის ბოსი ოთახშია და მისი ხელქვეითები გარეთ არიან, თუ მოთამაშე ხელქვეითს თავს დაესხმება, რეიდის ბოსი ოთახში დარჩება და მოთამაშე მხოლოდ ხელქვეითებთან იბრძოლებს. (ხელქვეითები გამოცდილებას არ იძლევიან.) თუ სერვერის გათიშვის დროს რეიდის ბოსი გარეთ იმყოფება, ის ოთახში ტელეპორტირდება.

ციხესიმაგრის განახლებით, შეიცვალა რეიდ ბოსების, ბელეთის თვალისა და კელბარის, მდებარეობა და მოიშორეს ის მონსტრები, რომლებიც ადრე ციხესიმაგრის მდებარეობაზე ჩნდებოდნენ.

ანთარასი და ვალაკასი

ანთარასისა და ვალაკას HP, P. Def. და M. Def. შემცირებულია.

ბოსი, მიწის დრაკონი ანთარასის გარეგნობა შეიცვალა. ანთარასის სირთულის დონე და ჯილდო გამოჩნდება რეიდში მონაწილე წევრების მიხედვით. ჯილდო გაიზრდება ანთარასის სირთულის დონის მიხედვით.

ანთარას დაქვემდებარებული მონსტრები დაემატა და გამოჩენის საერთო დრო რეიდში მონაწილე წევრების მიხედვით განისაზღვრება.

თუ ანთარასის ქვეშევრდომს დაამარცხებთ, შეგიძლიათ მიიღოთ სასარგებლო აღდგენითი ნივთი რეიდისთვის.

სხვა ცვლილებები

შემდეგ სანადირო ადგილებში ჩვეულებრივი მონსტრები 80-ე დონეზეა დაყენებული.

  • წარმართული ტაძარი, დუმილის მონასტერი, საიმპერატორო სასაფლაო, ღმერთების სამჭედლო, განზომილებიანი ნაპრალი, კეტრა/ვარკა სილენოსის ციხესიმაგრე

80-ზე მაღალი დონის სანადირო ადგილებში ჩვეულებრივი მონსტრები 80-ე დონემდე შეიცვალა. თუმცა, მონსტრების შესაძლებლობები და ჯილდოები იგივე დარჩა, რაც ადრე იყო, გარდა საგანძურის სკივრებისა.

საგანძურის სკივრები აღარ გამოჩნდება ახლად დამატებული ციხესიმაგრის მახლობლად მდებარე მინდვრებში. ეს მოიცავს ფლორანის სასოფლო-სამეურნეო ტერიტორიის, დრაკონის ველის, პლუნდერუს ვაკეების და მონადირეთა ველის ტერიტორიებს.

შეიცვალა გამოცდილების ქულების დაკარგვის პრობლემა, როდესაც მოთამაშის პერსონაჟი ბრძოლის ველზე კვდება ვაივერნზე ასვლის შემდეგ.

შეიცვალა ბნელი ელფების სოფლის კარიბჭის მცველის სოციალური ანიმაციის პრობლემა.

ბრძანების არხი

ყოფილი ბრძანების არხის ფანჯარა ახლა ინტეგრირებულია მთავარ ჩატის ფანჯარასთან.

ბრძანების არხში შეგიძლიათ ჩატი შემდეგი ბრძანებების გამოყენებით. (გამოიყენეთ ` ღილაკი რიცხვი 1-ის გვერდით.)

  • ლიდერთან დაკავშირებული ჩატი (თითოეული პარტიის ლიდერის ჩატი):  ` [შეტყობინება]

  • ლიდერის ბრძანება:  `` [შეტყობინება]

ლიდერის ბრძანება გამოჩნდება ეკრანის ქვედა მარჯვენა მხარეს ეკრანზე გამოსახული შეტყობინების სახით.

თუ ჩატის ფანჯრის ქვედა მხარეს მდებარე ჩატის ფილტრის ვარიანტების ფანჯარაში დააწკაპუნებთ „კომანდერის ჩატის დამალვაზე“, შეტყობინება არ გამოჩნდება.

დამატებულია პარტიის ანგარიშის ფანჯარა, რომელიც საშუალებას იძლევა თითოეული პარტიის შემადგენლობა მოკავშირეების ჩატის ფანჯრიდან ჩანდეს.

კლანური უნარის, Clan Imperium-ის გარეშეც კი, შესაძლებელია მოკავშირეთა არხის შექმნა და მოსაწვევების გაგზავნა სტრატეგიის სახელმძღვანელოს მეშვეობით. სტრატეგიის სახელმძღვანელოს ნივთის შეძენა შესაძლებელია ადენის ქალაქში, რუნის ქალაქში და შუტგარტის ქალაქში.

რეიდის ბოსის მონსტრის დარბევისას, პირველი თავდამსხმელი მოკავშირე იძენს ძარცვის ლიდერის უფლებას. (ეკრანზე გამოჩნდება შეტყობინება, რომელიც მოკავშირეს ძარცვის ლიდერის უფლებას აძლევს.)

რეიდის ბოსის მონსტრზე ნადირობისას, ძარცვის უფლების მოსაპოვებლად, უნდა დაკმაყოფილდეს შემდეგი მოთხოვნები.

  • რეიდის მონსტრი: სარდლობის არხში 18-ზე მეტი წევრია.

  • ბოსი მონსტრები (დედოფალი ჭიანჭველა, ზაკენი, ორფენი, ბირთვი და ა.შ.): სამეთაურო არხში 36-ზე მეტი წევრია. ანთარასზე თავდასხმის დროს, პირველი ძარცვის უფლების მოსაპოვებლად, სამეთაურო არხის 225-ზე მეტი წევრი უნდა გამოცხადდეს ანთარას ბუდეში.

რეიდის ბოსის მონსტრთან ბრძოლის დასრულებიდან ხუთი წუთის შემდეგ, ძარცვის უფლება ავტომატურად გადადის ჩვეულებრივ ძარცვაში. თუმცა, თუ სხვა რეიდი წარმატებით ახერხებს იმავე რეიდის მონსტრის ნადირობას მანამ, სანამ ძარცვის უფლება ჩვეულებრივ ძარცვად გადაიქცევა, პირველი რეიდი ამ რეიდის ბოსის მონსტრის ძარცვის უფლებას მოიპოვებს.

თითოეული პარტიის შემადგენლობისა და კლასების დადასტურება შესაძლებელია პარტიის ანგარიშის ფანჯრიდან. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ კონკრეტული პარტიის წევრი მის სახელზე ორჯერ დაწკაპუნებით.

სიის განახლების ღილაკი დაემატა ალიანსის არხის წევრის ანგარიშის (პარტიის რაოდენობა/წევრების საერთო რაოდენობა) ჩასანაცვლებლად.

მოკავშირეთა არხის ანგარიშის ფანჯრის მინიმიზაცია შესაძლებელია.

დუელის სისტემა

დამატებულია სისტემა, რომელიც არენების გარეთ მოთამაშის წინააღმდეგ დუელებსა და წვეულებასა და წვეულებას შორის დუელებს იძლევა.

characters dueling

მოთამაშეს შეუძლია დუელებში მონაწილეობა მაშინაც კი, როდესაც ისინი ბრძოლაში არ არიან.

დუელები შესაძლებელია მოწინააღმდეგეებს შორის დონის სხვაობის მიუხედავად.

დამარცხებისთვის ჯარიმა (არანორმალური სტატუსი ან გამოცდილების ქულების დაკარგვა) არ არსებობს.

როდესაც დუელი/ჯგუფური დუელი მთავრდება, მონაწილეთა HP, MP და CP უბრუნდება იმ მდგომარეობას, რაც დუელამდე იყო. ღონისძიების დროს წარმოქმნილი ყველა ანომალიური სტატუსის მაგია დუელის ბოლოს ქრება.

თუ პარამეტრების ფანჯრის თამაშის ჩანართში დააწკაპუნებთ დუელის უარყოფაზე, შეგიძლიათ ავტომატურად უარყოთ გამოწვევა.

დუელის მეთოდები

ერთი-ერთზე დუელები

თქვენ შეგიძლიათ მოითხოვოთ ერთი-ერთზე დუელი /duel ბრძანების ან Duel ხატულას გამოყენებით მოქმედებების ფანჯარაში.

დუელში იგებ, როდესაც მოწინააღმდეგის HP 1-ს მიაღწევს.

თითოეული ინდივიდუალური დუელი 2 წუთი გრძელდება.

პარტიის წინააღმდეგ პარტიული დუელები

პარტიის წინააღმდეგ დუელის მოთხოვნა შეგიძლიათ /partyduel ბრძანების ან მოქმედებების ფანჯარაში პარტიის დუელის ხატულას გამოყენებით. პარტიის დუელის გამოწვევა უნდა წარადგინოს პარტიის ლიდერმა, მაგრამ მისი წარდგენა შესაძლებელია მოწინააღმდეგე პარტიის ნებისმიერ წევრთან.

როდესაც მოწინააღმდეგე მხარე თანახმაა პარტიულ დუელზე, ორივე მხარის ყველა წევრი არენაზე გადადის.

თუ არ გსურთ გამოწვევების მიღება, ჯგუფის ლიდერს შეუძლია მონიშნოს დუელზე უარის თქმა პარამეტრების ფანჯრის თამაშის ჩანართში.

თითოეული პარტია პარტიის წინააღმდეგ დუელი 2 წუთი გრძელდება.

დუელის დროს, გაქცევის ყველა უნარისა და ნივთის გამოყენება შეუძლებელია.

მოთხოვნები

თუ პარტიის რომელიმე წევრი იმყოფება შემდეგ შტატებში, ამ პარტიას არ შეუძლია მოითხოვოს ან მიიღოს პარტიული დუელები.

  • ბრძოლის, დუელის ან ქაოტური მდგომარეობის დროს

  • ოლიმპიადის თამაშებში მონაწილეობისას

  • კერძო მაღაზიის ან კერძო წარმოების დროს

  • როდესაც HP/MP 50%-ზე ნაკლებია (სიკვდილის ჩათვლით)

  • ალყის დროს (კლანი ან მოკავშირე მონაწილეობს ალყაში)

  • როდესაც პარტიულ დუელში გამოწვევის მქონე პირი გამოწვევის მოწინააღმდეგის პარტიის წევრია.

  • როდესაც იმყოფებით ზონაში, სადაც გადატვირთვა აკრძალულია

  • ალყის საომარი ზონის შიგნით

  • როდესაც გამოწვევის მომთხოვნი და მიმღები გარკვეულ მანძილზე არიან ერთმანეთისგან

  • როდესაც წვეულების გამოყენების არენაზე ცარიელი ადგილი არ არის

  • როდესაც გამოწვევის მიმღები ალყის დროს მოწინააღმდეგის დარბაზშია

  • როდესაც რაიმე სტრაიდერზე ან ვივერნზე ჯდები

  • როდესაც მშვიდობის ან საბრძოლო ზონაში ხართ

სიფრთხილის ზომები

როდესაც სამეთაურო არხში მყოფი მხარე ითხოვს ან იღებს პარტიულ დუელს, ეს მხარე ავტომატურად გამოირიცხება სამეთაურო არხიდან.

როდესაც მხარე ითხოვს ან იღებს პარტიულ დუელს პარტიული შესაბამისობის დროს, ის იხსნება პარტიული შესაბამისობიდან.

პარტიის წევრის ნებისმიერი ვაჭრობა ავტომატურად უქმდება პარტიის გამოყენების არენაზე გადაყვანისთანავე.

როდესაც მოთამაშე ერთი-ერთზე დუელის დროს თავს ესხმის არა-მოთამაშე პერსონაჟს ან იღებს მისგან თავდასხმას, დუელი მთავრდება და HP/MP/CP არ აღდგება დუელამდელ დონემდე.

დუელის ნაადრევი დასრულება

დუელების ვადაზე ადრე დასრულება შესაძლებელია შემდეგი გზებით:

  • ბრძანების /უკან დახევის გამოყენება დუელის დროს

  • როდესაც დუელის დროს მოთამაშეებს შორის მანძილი ძალიან დიდი ხდება (ისე, რომ სამიზნე ფანჯარა ქრება)

  • როდესაც მოთამაშე გადადის ისეთ ადგილას, სადაც დუელის დაწყების შემდეგ შეუძლებელია

  • როდესაც მოთამაშე დუელის დროს პირველი ესხმის თავს სხვა მოთამაშეს

  • როდესაც მოთამაშე ერთი-ერთზე დუელის დროს თავს ესხმის ან იღებს NPC-სგან თავდასხმას (უნარების/მაგიის ჩათვლით)

ინტერფეისი

მინი-რუკა

თუ რუკის ნაგულისხმევ ფანჯრიდან დააწკაპუნებთ ღილაკს „რუკის გადიდება“ (Alt + M), შეგიძლიათ რუკა მთელი ეკრანის ზომამდე გააფართოვოთ.

დაემატა დუნდულის რუკა, რომელიც შეიცავს ხუთ დუნდულს დამწყებთათვის განკუთვნილ ზონაში. როდესაც თითოეულ დუნდულში შეხვალთ, გამოჩნდება რუკის ფანჯარა, რომელიც აჩვენებს დუნდულის რუკას. ეს დუნდულებია: მიტოვებული ქვანახშირის მაღაროები, განსაცდელების გამოქვაბული, ელფების ნანგრევები, ელფების ციხესიმაგრე და ბნელი ხელოვნების სკოლა.

მინი-რუკაზე შესაძლებელია ზარიჩესა და აკამანას თვალყურის დევნება და როდესაც ორი იარაღი ერთ ადგილას იქნება, მინი-რუკაზე თავის ქალის ხატულა გამოჩნდება.

პარტიის წევრის სტატუსის ფანჯარა

ფანჯრის მარცხენა მხარეს დაემატა პარტიის ფანჯრის ოფცია, რომელიც აფართოებს ან ამცირებს პარტიის წევრის სტატუსის ფანჯარას.

თქვენ შეგიძლიათ აკონტროლოთ ჯგუფის წევრების ხედვის ბაფები, ნახოთ დაბლოკვები და გამორთოთ ბაფები/დაბლოკვები ჯგუფის წევრების ხედვის ნაგულისხმევ ბაფებზე დაწკაპუნებით (Alt + F).

ეკრანის შეტყობინებები

დამატებულია სხვადასხვა არხიდან ეკრანის შეტყობინებების გენერირების შესაძლებლობა.

დუელის შეტყობინებების ნახვა ეკრანის შეტყობინებების საშუალებით შეგიძლიათ.

ავტომატური დამიზნების შესაძლებლობა

როდესაც მოთამაშე მოედანზე სხვა მოწინააღმდეგეს არ ესხმის თავს და მას NPC ან სხვა მოთამაშე თავს დაესხმება, დამიზნება ავტომატურად ხდება.

როდესაც მოთამაშეზე მოქმედებს სამიზნის მოშორების ეფექტის მქონე უნარი, ავტომატური დამიზნების უნარი დაახლოებით 10 წამით წყვეტს მუშაობას.

დამატებითი ცვლილებები

როდესაც მოთამაშე სერვერთან კავშირს კარგავს, ის ავტომატურად გადავა შესვლის ეკრანზე. (ადრე მოთამაშეს იქ ხელით უნდა გადასულიყო.)

ჩატის ფანჯრის მესენჯერის ხატულას ქვემოთ დაემატა ჯგუფის შესაბამისობის ხატულა, რომელიც ხსნის ჯგუფის შესაბამისობის ფანჯარას.

მოთამაშეებს არ შეუძლიათ ინვენტარის გახსნა, სანამ მაღაზიის ან სატვირთო საწყობის ფანჯრები ღიაა.

შეტევის სიჩქარისა და ქსოვის სიჩქარის გამაძლიერებლის ხატულები ახლა ორ განსხვავებულ ხატულას იყენებს და მათი დიფერენცირება მარტივია.

ცვლილებები ციხის ალყებში

თუ დაპირისპირების შვიდი ნიშნის ბეჭედი ფლობს, ნეფილიმების დაქირავებულის შესაძლებლობები მნიშვნელოვნად იზრდება.

ველური ღორის ქვემეხის HP-ის სიმძლავრე გაიზარდა.

ალყის დროს დამცველ მხარეს არ შეუძლია ციხის კარიბჭის განადგურება.

თუ პერსონაჟი, რომელიც ალყის გოლემს გამოძახებს, ამას Summon Trance-ის ან Gate Chant-ის უნარების გამოყენებით გააკეთებს, ალყის გოლემი გაქრება.

შვიდი ნიშანი

შეიცვალა ჩვეულებრივი შვიდი ნიშნის დუნდულების (განდგომილის კატაკომბა, ერეტიკოსის კატაკომბა, აკრძალული გზის კატაკომბა) შესასვლელი იერსახე.

როდესაც განთიადის მბრძანებლები ფლობენ დაპირისპირების შვიდი ნიშნის ბეჭედს, ბინდის რევოლუციონერებს არ შეუძლიათ ალყის იარაღის (ალყის გოლემი, ველური ღორის ქვემეხი, ტყვიის ქვემეხი) გამოყენება.

თუ დასკი აკონტროლებს შუღლის ბეჭედს ან თუ მფლობელი არ ჰყავს, ალყის დროს შესაძლებელია ალყის იარაღის გამოყენება.

სხვა ცვლილებები

Windows 98  ოფიციალურად აღარ არის მხარდაჭერილი.

დაემატა ციხესიმაგრეები. ეს ციხესიმაგრეები მნიშვნელოვან როლს შეასრულებენ The Chaotic Throne-ის შემდგომ განახლებებში.

ქრონიკულ 5-ში შექმნილი გამეორებების ნახვა ინტერლუდიაში შეუძლებელია.

დაემატა ახალი ბაფი დამწყებთათვის, დაცვის კურთხევა.

კოლიზეუმის არენა ახლა ჩვეულებრივი მოედანია. კოლიზეუმში შეუზღუდავი PvP აღარ არის დაშვებული, ამიტომ გთხოვთ, გამოიყენოთ სხვა არენები.

სისტემის შეტყობინებების ფანჯრის ოფცია პარამეტრების ფანჯრიდან ჩატის პარამეტრების ფანჯარაში გადავიდა.

ჩვეულებრივი შინაური ცხოველის საკვების მოხმარების რაოდენობა შემცირდა.

კარები, რომელთა განადგურება შეუძლებელია, როგორიცაა ციხის კარიბჭე და კლანის დარბაზის კარიბჭე, სამიზნე ფანჯარაში მითითებულია, როგორც „კარი“ და მათი HP არ ჩანს.

ზოგიერთი გენერლის, დიდგვაროვანისა და კლანის დარბაზის ტელეპორტაციის დანიშნულების კოორდინატები უფრო უსაფრთხო ადგილას გადაიტანეს.

წარმართული ტაძრის დუნდულის კარიბჭის მცველის NPC-ის მიერ ნიშნის გარეშე მოთამაშისთვის ნორმალურად უმოქმედობის პრობლემა გამოსწორდა.

ოლიმპიადის თამაშების დათვლის დაწყების შემდეგ, CP, HP და MP კვლავ აღდგება.

ოლიმპიადის ქულები ჩამოერთმევა, თუ პერსონაჟი ტელეპორტაციის დროს სტადიონზე გამოიძახებენ. მოწინააღმდეგის ქულები არ იმოქმედებს.

გმირის ლოდინის მდგომარეობიდან გმირად ქცევის მოთხოვნები შემდეგნაირად შეიცვალა.

  • მხოლოდ მთავარი კლასი (და არა ქვეკლასი) შეიძლება გახდეს გმირი.

  • მხოლოდ 75-ე დონის ზემოთ მყოფ მთავარ კლასს შეუძლია გახდეს გმირი.

გამოსწორდა Wyvern Breath უნართან დაკავშირებული პრობლემა.

საშობაო ნაძვის ხის ეფექტი აღარ არის ხელმისაწვდომი მშვიდობის ზონებში.

რამდენიმე უნარ-ჩვევას და მსახურს სახელი შეეცვალა.

  • კატის გამოძახების დედოფალს ახლა კატის გამოძახების დედოფალი ეწოდება.

  • გამოძახებულ უნიკორნ ბოქსერს ახლა გამოძახებული უნიკორნ ბოქსერი ჰქვია.

  • გამოძახებულ უნიკორნ მეროუს ახლა უნიკორნის გამოძახება მეროუ ჰქვია.

  • Summon Mirage-ის გამოძახებას ახლა Summon Mirage the Unicorn ეწოდება.

  • პააგრიოს ფარს ამჟამად „პააგრიოს დაცვის ქვეშ“ ეწოდება.

  • Stun Shot-ს ახლა განსაცვიფრებელი დარტყმა ჰქვია.

  • ძალის მსხვრევას ახლა ძალის აფეთქება ჰქვია.

ტექსტში სხვადასხვა შესწორება განხორციელდა.

პერსონაჟის ცვლილებები იარაღის გაუმჯობესება ახალი უნარები პრიმიტიული კუნძული დავალებების განახლება დუელის სისტემა
სიახლეები
17 აგვ 2025